Medya Planlama Ajansları
Reklamcılık, modern çağda en çok görülen ve günlük hayatta
sürekli karşılaştığımız metin, görsel, animasyon, ürün tanıtım filmleri ya da
video izlerken aniden gelen ve birkaç saniye süren kısa videoların perde
arkasındaki sektördür. Günümüzde markalar ürünlerini potansiyel müşterileri ile
buluşturmak için farklı yollar deneyip en etkili çözümü elde etmek isterler.
Bunun için internet dünyasından faydalanmak ve kullanıcıları milyarlar ile
belirtilen bu mecrada kendi reklamlarını yapmak için bir dijital reklam ajansı ile
birlikte çalışırlar. Çalıştıkları ajansın kendi beklentilerine uygun veya onun
üstünde hizmet vermesini isteyen markalar için uygun ajans arayışı, ürün satmak
için atılacak en önemli adımlardandır.
Bir reklam ajansının kendini kanıtlayabilmesi için geçmiş
çalışmalarını müşterilerine sunması ve bundan aldığı sonucu kendine referans
olarak alması gerekir. Kendisine ulaşan markaya reklam stratejileri ve bütçenin
ne olacağı, nasıl kullanılacağı konusunda bilgi vermesi reklam için kullandığı
kanalları anlatması önemlidir. Dijital dünyanın etkisini bilip bu bilinç ile
hizmet vermeyi amaçlayan ajanslar, reklam ajansları İstanbul
arayışları olan markalar tarafından daha çok tercih edilir. Scarlet dijital dünyanın
marka için önemine hâkim olan ve hizmet verdiği markalar ve ürünleri için pazar
araştırması, raporlama, doğru kanallar ile ürünü tanıtma, her markaya özel
strateji geliştirme, hedef kitleyi belirleyip etkileme yolu bulma, rekabet
ortamını tanıma, en kısa yollarla marka tanınırlığını artırmak için strateji
planlama ekibi ve dijital etkileşim ekibi ile birlikte çalışan aynı zamanda reklam danışmanı olma
hizmeti sunan bir ajanstır.
Ajans bünyesinde bulunan kreatif ekip reklam konusundaki
tecrübe ve yaratıcı fikirleri ile içerik belirleme ve reklamın yapılma şekli
konusunda fikir sunarken dijital etkileşim ekibi sosyal medya konusundaki
tecrübesini kullanarak reklamı zenginleştirme konusunda destek sağlamaktadır. Strateji
planlama ekibi birkaç aşamada kontrol ve planlama ile reklamın gidişatını ve
yaptığı etkiyi denetleyici bunların raporlarını sunmaktadır. Ayrıca ajans dijital
reklamcılığın yanında geleneksel medya reklamcılığı konusunda da çalışmaları
ile ileri seviyede olduğunu kanıtlıyor. Televizyon ve radyo reklamcılığı, açık
hava ve bilboard tasarımları, popüler dergilere reklam yerleştirme gibi
çalışmaları birçok kanal ile reklam yapabilme gücünü göstermektedir.
Scarlet reklam konusunda sosyal medyanın gücünü bilip bunu
kullanan bir ajanstır. E-mail pazarlaması, ürün ve markanın arama motorundan
üst sıraya çıkmasını sağlama, sosyal medya yönetimi ve sosyal medya pazarlaması
gibi hizmetleri en yüksek kalitede sunarak medya planlama ajansları
içerisinde kaliteli ve ileri seviye bir ajans olduğunu gözler önüne
sermektedir. Dijital tasarımlar konusunda yaratıcılığın ve hedef kitleye
hitabetin adresi olan ajans müşteri ile marka arasında etkili bir şekilde mekik
dokuyarak markanın müşteri için mükemmeliyet ve kalite adresi olarak
hatırlanmasını sağlar. Markalar için web site tasarımı yapıp e-ticaret desteği
sunan Scarlet internetini getirdiği lütufları marka ve müşteri arasına sererek
müşterinin en kolay şekilde ürüne ulaşmasına ve alternatif ürünleri görmesine imkân
sağlayacak ve estetik zevki ön planda olan web siteleri tasarlamaktadır.
Scarlet sosyal medya ve internetin varlığının reklamcılık
için genele daha kısa sürede yayılma olduğunun farkında olan, bunun imkânlarından
yararlanan, bunları markaların hizmetine sunan, kullanıcıların görebileceği ve
en yüksek etkileşim alınabilecek düzeyde reklam hizmeti verir. Dijital reklamın
en büyük avantajının denetlenebilirlik ve geri dönüşleri takip etme fırsatı
sunma olduğunun bilincinde olan ajans ekibi ve donanımı ile ileri düzey bir dijital medya ajansı
olup daha ileriye gitmek için kendini düzenli olarak yenilemektedir.
Yorumlar
Yorum Gönder